Wednesday 10 April 2024

Το 3ο ΓΕΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ « ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ» στην Φλωρεντία, Erasmus+με τίτλο: “NO to Climate Change, YES to Systemic Change!”

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+με τίτλο: “NO to Climate Change, YES to Systemic Change!”, Our goal is to create a safe, ‘green’ and democratic school” και κωδικό 2022-1-EL01-KA122-SCH-000075826 που υλοποιεί το 3ο ΓΕΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ « ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ» η διευθύντρια του σχολείου Σαρκατζή Βασιλική παρακολούθησε σεμινάριο με θέμα: «STEM teacher training: tools and ideas for the classroom» στην Φλωρεντία της Ιταλίας από 23-3-2024 έως και 30-3-2024. Το STEM (Science, Technology, Engineering, and Math) είναι μια πολυεπιστημονική προσέγγιση στη διδασκαλία. Ενθαρρύνει συζητήσεις μεταξύ των μαθητών, τους δίνει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και κίνητρο να επιλύουν τα διάφορα προβλήματα πιο αποτελεσματικά. Είναι μια καινοτόμος προσέγγιση που καταργεί τα σύνορα μεταξύ των ιδιαίτερων αντικειμένων και τα θεωρεί ως ένα «όλον», κάτω από το σκεπτικό ότι τα σύγχρονα προβλήματα είναι αρκετά σύνθετα και πολυδιάστατα για να αντιμετωπισθούν από μια μόνο επιστήμη.
Κατά την διάρκεια του σεμιναρίου έγιναν παρουσιάσεις σχετικά με την STEM και STEAM εκπαίδευση, βιωματικά εργαστήρια, συγγραφή κώδικα και προγραμματισμός με scratch. Έγινε ενημέρωση σχετικά με μεθοδολογίες για τις διαφορές και την αποτελεσματικότητα του STEM και παρουσιάστηκε ανάπτυξη σχεδίου οργανωτικής πολιτικής για το STEM. Ένα άλλο μέρος του σεμιναρίου ήταν αφιερωμένο στην εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα στο μαθησιακό περιβάλλον και στην εύρεση κατάλληλων διαδικτυακών μαθησιακών πόρων για αυτοεκπαίδευση και εξ αποστάσεως μάθηση. Εκπαιδευτικοί από διάφορες χώρες της Ευρώπης για μια εβδομάδα ανταλλάξαν απόψεις και ιδέες, αναπτυχθήκαν φιλίες και δεσμοί για μελλοντικές ευρωπαϊκές συνεργασίες. Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με την ανατροφοδότηση από όλους τους συμμετέχοντες και την αξιολόγηση. Η εκπαίδευση STEM αποτελεί προτεραιότητα για όλες τις συμμετέχουσες χώρες και στηρίζεται σε αρχές και προγράμματα που αποτελούν πρόκληση για το μέλλον. Η Παιδαγωγική Ομάδα
ENGLISH VERSION:
In the framework of the European Erasmus+ programme entitled: "NO to Climate Change, YES to Systemic Change!", Our goal is to create a safe, 'green' and democratic school" and code 2022-1-EL01-KA122-SCH-000075826 implemented by the 3rd TRIKALON HIGH SCHOOL "ODYSSEAS ELYTHES" the headmistress of the school Sarkatzi Vasiliki attended a seminar on: "STEM teacher training: tools and ideas for the classroom" in Florence, Italy from 23-3-2024 to 30-3-2024. STEM (Science, Technology, Engineering, and Math) is a multidisciplinary approach to teaching. It encourages discussions among students, gives them more confidence and motivation to solve different problems more effectively. It is an innovative approach that removes the boundaries between particular subjects and considers them as a "whole" under the premise that modern problems are complex and multi-dimensional enough to be addressed by a single discipline. During the seminar there were presentations on STEM and STEAM education, hands-on workshops, code writing and scratch programming. An update on methodologies for STEM differences and effectiveness was provided and a presentation was given on developing a draft organizational policy for STEM. Another part of the seminar was dedicated to virtual and augmented reality in the learning environment and to finding appropriate online learning resources for self-learning and distance learning. Teachers from different European countries spent a week exchanging views and ideas, developing friendships and links for future European collaborations. The project ended with feedback from all participants and evaluation. STEM education is a priority for all participating countries and is based on challenging principles and programmes for the future. The Pedagogical Team

No comments:

Post a Comment